POLITICA DE RETUR
Cumparatorul are dreptul sa , respectiv sa returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare expiră în termen de 14 zile de la:
-ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
-ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Dupa trecerea intervalului de 14 zile lucratoare de la data achizitiei, cumparatorul nu are dreptul de a-si exercita dreptul de retur, furnizorul nemaiavand nicio obligatie fata de cumparator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitatea de consumator) avem dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru alte produse sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Returnarea produsului
Solicitarea de retur se transmite doar in scris, prin completarea formularului de retur existent in site . Cumparatorul este obligat sa completeze corect si complet toate datele, pentru ca cererea lui sa fie procesata. Raspunsul va sosi prin e-mail, in maxim 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.
Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur (in scris sau telefonic), te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de noi. Se va rambursa doar contravaloarea produsului/produselor, nu si transportul.
Contravaloarea produselor returnate va fi restituita in 7 -14 zile calendaristice de la momentul primirii produselor, prin transfer bancar.
Furnizorul are obligatia sa inlocuiasca produsul, suportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:
– daca produsul primit de cumparator prezinta semne de degradare, defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit inainte de a fi livrat acestuia;
– daca produsul primit este altul decat cel prezentat in oferta de pe site;
– daca a fost trimis din greseala alt produs.
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a investiga orice cerere de returnare si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive care se produc dupa consumarea, prestarea, achizitionarea bunului sau serviciului.
Returul unei comenzi se realizeaza direct catre furnizor PRIN CURIER si este suportat de client, pe adresa furnizorului. Clientul este obligat sa anunte furnizorul, in scris, prin e-mail la adresa contact@fashionwomanman.ro, inainte de a expedia catre el un produs pentru retur.
Contravaloarea in bani a produsului returnat va fi transferata clientului, de catre vanzator, dupa ce produsul a ajuns la destinatie (la furnizor), doar intr-un cont bancar, clientul avand obligatia sa trimita prin formularul de retur contul IBAN si numele titularului contului indicat, pentru transfer.